Po ôsmich rokoch v marketingu a médiách som sa rozhodol založiť digitálnu agentúru s presahom do vydavateľstva. Marketingovo-mediálny svet som videl z mnohých perspektív: z pohľadu social media manažéra v Zoznam.sk, klienta zodpovedného za online stratégiu v Tatra banke, stratéga v mediálnej agentúre UM (Universal McCann) a aj freelancera a podnikateľa, ktorý vždy popri univerzite a práci na plný úväzok riešil vedľajšie projekty…
Jedna z najdôležitejších vecí, ktoré som si za tie roky práce odniesol je priamy vplyv marketingu a správneho nastavenia médii na biznis. Nebudem vás nudiť klišé a prázdnymi marketingovými rečami, ale radšej v skratke vysvetlím na čo sa INNOVATIONS zameriava a ktorými princípmi sa riadime.
Stratégia
Náš mozog. Pripravíme vám návrh funkčnej a actionable digitálnej stratégie, ktorá vychádza z pochopenia vašej situácie, cieľovej skupiny a biznis cieľov. Presný postup pri jej tvorbe sme popísali v sekcii Stratégia.
Obsah & kreatíva
Naša kreatívna stránka. Vieme vám spraviť webku alebo identitu, avšak naša hlavná špecializácia je tvorba obsahu a publishing – sociálne siete, blogy a natívne kampane. Viac info v časti Obsah & kreatíva.
Média
Náš driver výkonu. Médiami žijeme, pochádzame z nich, máme v nich skvelý prehľad a nebojíme sa s nimi kreatívne pracovať. Bližší prehľad mediálnych riešení nájdete v časti Média.
Naše princípy, naše DNA
Pri práci sa riadime sa 3 jednoduchými princípmi:
- Extreme ownership. Vedieme klientov, ale aj samých seba, k lepším výsledkom. Pokiaľ niečo sľúbime, tak sa to snažíme dodať vždy na 100%.
- No bullshit policy. Ľudia v dnešnom svete sú overwhelmed by bullshit a preto od nás čakajte úprimnosť a pravdu.
- Sedliacky rozum. Pokiaľ to nedáva zmysel, tak to nerobíme.
Sme komplexní, ale agilní. Nehráme sa na marketingové rozprávky, ale reálne dlhodobo spolupracujeme s klientom a spoločne rozvíjame jeho aj naše podnikanie. To všetko sú piliere, na ktorých stoja naše inovácie, ktoré prinášajú biznis.